Fakültemiz İlköğretim Matematik Öğretmenliği öğrencilerinden Havva Karakaya’nın “Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Sanat İçeriklerinin İncelenmesi” başlıklı projesi ile Hilal Şeymanur Binbir’in “Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Problem Kurma Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi” başlıklı projesi TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1. dönem kapsamında desteklenmeye hak kazanmıştır. Öğrencilerimizi ve danışmanlıklarını yürüten Arş. Gör. Dr. Mehmet Ertürk Geçici’yi tebrik eder, projelerinde başarılar dileriz.

07 Aralık 2022, Çarşamba 441 kez görüntülendi